Inleiding Camperreis 2024: Marokko

19 februari 2024 - Astaillac, Frankrijk

In het najaar van 2021 hadden we een camperreis gemaakt met Expeditions Far-East (EFE). Na afloop hadden we besloten om dit prachtige land nogmaals te bezoeken op individuele basis.

Welnu, het is zover. Met 2 koppels van de Marokko camperreis 2021 en inmiddels goede vrienden, Bob en Gemma uit Valkenswaard en Jacky en Leen uit Terlanen (BE),  gaan we het avontuur aan. We hebben samen een mooie reisplan gemaakt, waarbij Jacky en Leen hun Marokkaans Djellaba aan hadden om in de sfeer te komen.

De reis voorbereiding

We zullen ca. 38 dagen door het land reizen op de manier van EFE. We zullen dus overdag individueel rijden van A naar B en elkaar 's avonds ontmoeten op een vooraf afgesproken camperplaats of camping. Uiteraard blijven we continu bereikbaar via de gsm.

Geke en ik vertrekken vanuit Conques op 23 Feb en rijden via de Spaanse O-kust en leuke tussenstops naar Gibraltar, waar we op 1 Maart de 2 andere koppels zullen ontmoeten.

De ferry Algericas  naar Tanger-Med nemen we gezamelijk op 2 Maart. Het eerste deel volgen we de Atl. kust tot aan Mauretanie en het 2e deel gaat via de Anti-Atlas, Midden- en Hoge Atlas, terug naar Tanger-Med.

We zijn goed voorbereid om er weer een onvergetelijke camperreis van te maken: de camper is tip top in orde, er is een prachtige route uitgestippeld en wij hebben er reuze zin in.

1. Lucas:
    19 februari 2024
    Dat klinkt prima, Heel veel plezier.Groetjes
    uit Hoeilaart
  2. Wim Sagel:
    19 februari 2024
    Goede reis!
  3. Mirjam:
    20 februari 2024
    Heel veel plezier op deze mooie reis.
  4. Anne van den Berg:
    21 februari 2024
    Wij waren in 2013 in Spanje en in de derde week van april zaten we nog in de sneeuw in het midden ervan. Terwijl het toen in het Z.O. 22 graden was.
    Veel plezier

Jouw reactie