Inleiding Camperreis 2024: Marokko

19 februari 2024 - Astaillac, Frankrijk

In het najaar van 2021 hadden we een camperreis gemaakt met Expeditions Far-East (EFE). Na afloop hadden we besloten om dit prachtige land nogmaals te bezoeken op individuele basis.

Welnu, het is zover. Met 2 koppels van de Marokko camperreis 2021 en inmiddels goede vrienden, Bob en Gemma uit Valkenswaard en Jacky en Leen uit Terlanen( BE),  gaan we het avontuur aan. We hebben samen een mooie reisplan gemaakt en zullen ca. 38 dagen door het land reizen op de manier van EFE. We zullen dus overdag individueel reizen van A naar B en elkaar 's avonds gaan zien op een vooraf afgesproken camperplaats of camping. Uiteraard blijven we continu bereikbaar via de gsm.

Geke en ik vertrekken vanuit Conques op 23 Feb en rijden via de Spaanse O-kust en leuke tussenstops naar Gibraltar, waar we op 1 Maart onze vrienden zullen ontmoeten.

De ferry Algericas  naar Tanger-Med nemen we gezamelijk op 2 Maart. Het eerste deel volgen we de Atl. kust tot aan Mauretanie en het 2e deel gaat via de Anti-Atlas, Midden- en Hoge Atlas, terug naar Tanger-Med.

We zijn goed voorbereid om er weer een onvergetelijke camperreis van te maken: de camper is tip top in orde, er is een prachtige route uitgestippeld en wij hebben er reuze zin in.

1. San en Ruud:
    19 februari 2024
    We volgen jullie op de voet. Wij zijn voorlopig nog in de sneeuw, terwijl ons huis bijna verkocht lijkt.
    Spannend allemaal.
    Veel plezier en veilige reis.
  2. Wies Luijten:
    19 februari 2024
    Ik wens jullie een hele mooie en bijzondere reis
  3. Joke:
    19 februari 2024
    Goede reis ook van ons uit het zonnige Spanje
  4. Marianne en Ank:
    19 februari 2024
    Vanuit een zonnig Lanzerote wensen we jullie en de anderen een mooi reis. Gaan het volgen en vooral ik ben een beetje jaloers maar ja geen busje meer
  5. Anne van den Berg:
    21 februari 2024
    Mooi plan, geniet ervan. Wij zijn net weer thuis van 2 weken op Gran Canaria
  6. Geke en Wim:
    21 februari 2024
    Hi Anne, Riet,
    Ongetwijfeld hebben jullie een leuke tijd gehad samen.
    groetjes
  7. Erna en Koos: