22Mar: Tafraoute

22 maart 2024 - Tafraoute, Marokko

We blijven hier nog een dag. Gisteren kwam ik in contact met een garagist om een betere bescherming vd polyester grijswatertank te hebben tegen steenslag bij offroad rijden. In Iran en IJsland raakte de tank ietwat beschadigd.

Vandaag wordt een 2mm dikke stalen plaat aangebracht, na eerst te zijn zwart gespoten, tegen de onderkant vd tank. De prijzen liggen hier veel lager dan in BE of FR.

Geke blijft op de camperplaats bij onze vrienden. Ik meld me om 10:00. Ik zie een aantal EUR campers die ook enige klussen laten doen, waaronder overspuiten vd carrosserie!

De auto spuiterij en garageDe stalen plaat wordt gespotenMontage stalen plaat

Er wordt wat chaotisch gewerkt en blijf de hele tijd bij de camper. Om 15:00 is de klus gedaan. Er is goed werk afgeleverd.

Eind vd middag informeren we ons bij een tapijthandelaar in Tafraoute, maar zien niets dat aan onze wensen voldoet.

1. Marianne en Ank:
    23 maart 2024
    Fijn dat het gelukt is! Je zou denken dat zo’n auto speciaal voor off-road goed beschermd is aan de onderkant !?
  2. Wies Luijten:
    23 maart 2024
    Je zou op die plek geen garage verwachten. Mooi dat het gelukt is en je camper er weer tegen kan

Jouw reactie