6/13Oct: Le Luc - Conques - Hoeilaart

13 oktober 2022 - Hoeilaart, België

Vandaag rijden we de laatste etappe van de terugreis naar Conques.

Vreemd gevoel de laatste van de 128 nachten in de camper te hebben geslapen en vanavond weer in een ruim huis te kunnen bewegen.

Om 20:00 rijden we Conques binnen.

Hiermee is ons onvergeteljjke en unieke reis geeindigd. Bijzonder dat we met onze camper Iran, Georgie en Armenie hebben bezocht, hun cultuur hebben leren kennen, hun onvoorstelbare gastvrijheid hebben kunnen ervaren en van de prachtige natuur hebben kunnen genieten.

We voelen ons bevoorrecht.

13 Oct rijden we door naar Hoeilaart, waar we getuige zijn van een verrassende thuiskomst. Geweldig!

Hoeilaart: Welkom thuis

1. Mark&Annet:
    Welkom thuis!!
  2. Karin:
    8 oktober 2022
    Welkom thuis! We zullen de verhalen nog missen!!
  3. Anne van den Berg:
    8 oktober 2022
    Weer gezond en wel thuis.
    En nu dus uitrusten van jullie mooie seniorenreis.
    Blijf je wel verhalen schrijven?
  4. Geke en Wim:
    8 oktober 2022
    We willen iedereen bedanken die onze reis Ultiem Perzie hebben gevolgd.
    We zijn blij dat jullie de reisverhalen lezenswaardig hebben gevonden en dat jullie ook hebben genoten van deze bijzondere landen.
    Het was zeker geen vakantie, maar een zware reis dat we niet hadden willen missen! Het is voor ons een onvergetelijke ervaring en een enorme verrijking.
    Misschien hebben we bij jullie ook gestimuleerd om andere culturen te gaan ervaren, andere mensen te willen ontmoeten en schitterende natuur te willen beleven.
    Lieve groetjes van Geke, Wim
  5. Erna en Koos:
    8 oktober 2022
    Het was zeker voor de lezer interessant om mee te reizen, het lijkt me zoals jullie omschrijven niet een ontspannende tijd maar conclusie is dat zo'n avontuur je altijd zal bijblijven .
    Thuis zal alles wel heel ruim en groot lijken haha. Nu maar lekker mijmeren bij de haard deze winter en nagenieten.
    Tot later!
  6. Wies Luijten:
    8 oktober 2022
    Ik heb jullie belevenissen met veel interesse en alle plezier gevolgd. Wat kunnen wij nog veel leren van andere culturen en wat zijn er veel mooie plekken op deze wereld.
  7. Marianne en Ank:
    9 oktober 2022
    Nou ruim 3 maanden. Prachtige uitdaging en het zegt ook iets over jullie flexibiliteit.
    En natuurlijk uithoudingsvermogen.
    Heerlijk even rust of zal het snel weer gaan kriebelen?
    Wij hebben genoten op afstand van jullie reis
    Bedankt voor het vele werk Liefs Ank en Marianne
  8. Alja Dammer:
    14 oktober 2022
    Wauw wat een geweldige ervaringen allemaal. Ik heb in gedeeltes de reis gevolgd en ben zeer onder de indruk van alles wat jullie gedaan en gezien hebben.
    Bedankt dat we de reis mochten volgen en de complimenten voor het mooie verslag. Ik zou zeggen. Maak er een boek van.
    Lieve groetjes van Hanno en Alja
  9. Marianne en Ank:
    17 oktober 2022
    Ja na zo’n lange reis is een ontvangst comité wel passend
  10. Mirjam:
    1 november 2022
    Heerlijk genoten van jullie mooie reisverslagen. Het is oprecht een avontuur geweest. Dit vergeet je nooit meer. Dank voor het vele werk.