28 Nov: Marrakesh - Camping Mehdya

29 november 2021 - Mehdya, Marokko

Vanmorgen weer een nood briefing.  Er is onverwacht nieuws. Een Covid antigeentest is vereist door Italie. In de Int. kliniek in Marrakesh doen we allemaal de test. Gelukkig is iedereen NEG.

We rijden vandaag 300 km tot Mehdya, iets boven Rabat aan de kust. We rijden via de snelweg. Onze afscheids-diner is vervroegd naar vanavond ipv 10 Dec.

Het diner is in een visrestaurant. Hans en Nancy, de eigenaar van EXP-FE, zijn er ook bij, want ook zij moeten terug.

Het is "bere" gezellig. Paul en Christine worden in het zonnetje gezet en iedereen geniet van de zeer over-vloedige diner van 4 gangen, incl alcoholvrije cocktails. Iedere gang is op zich een maaltijd!

20211128_20295020211128_21000020211128_205947

Met het buikje overvol gaan we voor de laatste nacht van deze reis slapen in de camper. Jammer, maar het is niet anders.

Iedereen is er over eens dat het avontuur "Beleef Marokko Puur"   fantastisch was. Het pure, echte Marokko hebben we gezien, geproefd en gevoeld. Een fantastisch land met een superaardige en behulpzame bevolking.

Wat ons betreft, zullen we Marokko per camper zeker nog eens bezoeken op eigen gelegenheid. Er valt nog veel te ontdekken!

1. Marianne en Ank:
    29 november 2021
    Inderdaad een prachtige reis meer dan alleen maar een kennismaking. Iets om lang nog van na te genieten. En jullie succes met het volgende avontuur. Gaan we dan zeker volgen.
    Gr ook van Ank
  2. Wim Sagel:
    Mooie reis dus!
  3. Wim Sagel:
    Goede reis terug!
  4. Wies Luijten:
    29 november 2021
    Verschrikkelijk jammer dat de reis op deze manier eindigt. Maar de ervaringen die je opgedaan hebt neemt niemand je meer af.
    Nogmaals teruggaan is een goed idee, want de koningssteden zijn zeer de moeite waard.
  5. Erna en Koos:
    29 november 2021
    Maokko? In the pocket! Yess ..wat fijn. Goede reis terug jonges.