Prachtige beelden! Krijg zo ook een beetje een indruk van de reis. Gr
Albert en Riny:
3 augustus 2025
Hoi Wim en Geke,
Even een gewetensvraag. Wat zijn jullie gevoelens bij deze beelden wanneer plusminus 20 schoolkinderen op jullie afkomen?
Wim Brondsema:
3 augustus 2025
Deze kinderen hebben nog nooit een camper gezien en spontaan kwamen ze naar ons toe rennen vanuit het schoolplein. Grappig hoe de reacties van kleine kinderen zijn.
Even een gewetensvraag. Wat zijn jullie gevoelens bij deze beelden wanneer plusminus 20 schoolkinderen op jullie afkomen?